Yes,

Jag är nog världens snällaste dotter :) Jag orkade inte gå ut på morgonen typ och satt uppe på mitt rum... Pappa ba ''Marilyn snälla följ med oss och handla det var längesen du följde med'' Jag ''nej jag orkar inte -.-'' Pappa ''snälla'' Jag ''nej... eller... okejdå'' Känner mig duktig =) Haha så det är därför jag inte har uppdaterat sen har jag oxå gjort lite andra saker. Vi har massa gäster här nu och ska snart grilla, härligt. Ska försöka va social men vll faktiskt gå ut ikväll, ääh vi får se hur det blir med det. Men först ska jag leta efter batterier och fixa min kamera som tydligen hade legat i min väska i två veckor och linsen verkar inte funka, dööö.. så ska jag oxå måla mina naglar rosa, haha gulligt.





Fanny & Jag i juni sommaren 08 - det var exakt två år sen idag. SAKNAR :'(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0