to cool for school?

Tjaaaa sitter i skolan nu med victoria, sarah, rebecca, josse, lisa & tiwa. Vi ska snart ha matte. Haha har vart på mossen typ all day long för vi hade idrott men jag var inte med, ovanligt? jo. aaah. så vissa av oss låg och sola, lyssna på musik och chilla lite, skit skönt! =) Men vi börjar om fem min, måste skriva klart min sooooo. hehehe aja här kommer några stekiga bilder, hörs när jag kommer hem vid typ... ehm halvfem? slutar fyra, sugigt -.- Aja live life hah

HAHA förlåt för fjortisrutan men... melina din stekare :)


Jag älskar er



Kommentarer
Postat av: Melinaa

FUCK YOU MARILYN! ta bort den första är du gullig <3

2010-06-06 @ 17:54:50
URL: http://melinagillgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0