Sveriges nationaldag haha

Hej asså tja & förlåt verkligen för jag inte skrivit på två dagar (?) Men har vart fullt upptagen och inte tänkt på att blogga direkt... Hm, i fredags skrev jag mitt sista inlägg då drog jag ut & mötte Sarah sen mötte vi Markus & Jesper. Sen på lördagen så vaknade jag och Sarah typ vid tio och chillade ute i solen och sådära, sen fixade vi oss och på kvällen drog vi till Markus där Jesper, Daniel, Melina & Amanda oxå var. Så var vi med dom hela kvällen! Sen blev typ alla skithungriga så vi tog kundvagnen från trångsund till sköndal ändaaaaa till donken, HAHAHA markus fick fan köra typ 70 kg, där satt jag & sarah och njöt. Haha asså fett kul, aah sen skulle vi ju gå hem hela den vägen men det orkade vi inte så danne fixade taxi, mycket enklare =) Sen så kollade vi på film och så. Somnade runt halvfem och vaknade elva, då drog jag & Sarah till stan en snabbis och mötte upp min mamma för en grej. Sen drog jag hem och nu ska jag snart äta! Helt slut efter helgen ikväll ska jag va hemma! Blev typ inga bilder från helgen heller men ni får nöja er. Lovar att jag ska blogga förfullt nu ikväll, promise! Hörs snart! Puss









Aj vad ont det gjorde att sitta på den där! Haha..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0