Sommarlov

Har inte så mycket att berätta om skolan direkt! Men ah vi kom dit typ vid åtta när det börja så skulle rektorn prata och så delades priser ut och grejer. Sen vare lite ''sång'', sen gick alla till sina klassrum så fick vi betygen. mjaaae är inte så där jätte nöjd direkt :/ men det duger för åttan iaf. Sen fikade vi och sa hejdå till alla nior, åh. 

Efter det så drog jag och Sarah hem till henne och där satt våra mammor och fikade tillsammans, sweet att dom börjat umgås, Hah mm. Sen drog jag & sarah till gamlastan till studion och vi kom överrens med han som jobbar där att vi ska provsjunga i början av juli sen i mitten av augusti ska vi spela in till en skiva, asså ni fattar ingenting men aaaaah ni får se, underbart :D sen var vi kvar lite i stan och jag hittade lite smågrejer. Sen drog vi hem, jag behövde för har gäster här... men här är lite bilder pusspusspuss =)


Jag hämtar mina betyg




Jesper & markus, stekaaarna






Sarah & jag


Gabriel, Melina, Sarah, Jag & Anton






Lisa & Jag

fick en ros av clarence, haha so sweet


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0