Sjukaste natten hahaha..

Asså haha har så sjukt mycket att berätta, aa iaf igår drog Jag, Sarah & Melina till stan. Kollade typ runt lite överallt och tillslut hittade jag en klänning tills imorgon, skitfin faktiskt! (kan visa bild sen) aa sen så tagga Sarah hem och jag och Melina till henne, käkade dära och packade våra grejer. Sen mötte vi Sarah i skogås centrum så köpte vi läsk godis chips och grejer tills kvällen. Hah sen drog vi upp till skolan träffade massa folk, niorna hade bal men vi fick inte komma in blev fett lessna haha, Senare drog vi till sjöängen och vi tre skulle tälta men självklart blir inte allt som vi hade tänkt oss, hahaha niorna kommer typ runt tio och vi ba ligger där och lever livet så känner vi hur tältet rivs upp, vi ba WHAAAAAT?
Så kollar vi ut så äre niorna som har tagit sönder tältet och drivit med oss, man ba aa tack jo uteliggare nästa. Så där satt vi fast i gräsmattan tills typ midnatt aa sen fråga vi jesper om vi kunde sova hos honom självklart fick vi. Hah aa Melina snacka hela natten så det blev väl att man somna fyra och vakna åtta, tack gumman. När vi vaknade dunkade vi tre små busingar musik över hela hans hus och åt frukost, och sen drog jag hem och nu sitter jag här. Kanske ska till sjöängen sen där hela min klass är och spelar brändboll, woho.

Massa bilder kommer senare när antigen Lisa eller Sarah har lagt in dom. Kan ju ta ett tag -.- Puss


Ni är det bästa som finns


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är så fin marilyn! :)

2010-06-08 @ 12:30:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0