Samma gamla vanliga godnattinlägg

Var pigg typ alldeles nyss, sen gick jag ner och hämtade ngt att äta sen satte jag mig vid datan igen. Och efter 2 minuter slocknade bara mina ögon, Haha... Markuuuuusen och jag håller på att snacka om lite gamla minnen på msn, ni ska bara veta HAHA så jävla kul :) iaf, tror faktiskt jag ska lägga mig nu så vi hörs om några timmar när jag har vaknat!
Godnatt & sov så gott!


Gammal bild på mig & Nevine från i vintras typ

När jag inte hör din röst känner
jag mig tom, när jag inte är med dig
är jag inte hel, när du nu åker bort
långt bort från mig... Vet jag inte vad jag
kommer göra. Jag kommer inte klara det här
fyfan. Jag älskar dig Nevine Shawky
Never forget that you are a part of my life.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0