Saknat mig? haha

tjatja bloggen! såg ni att nevine gästbloggade igår? Japp. Klart ni gjorde h3h3. Sov hos henne och vi snacka typ med massa folk i telefon hela natten, HAHAHA kommer få magrutor... skrattade så mkt. Iaf kom till skolan typ halv tio idag, asså ja försov mig till typ åtta kvart över åtta. Ah jag vet skit duktigt, nu har vi inga vanliga skoldagar kvar, nästa vecka blir chill sen på onsdag äre avslutning, awesome ju. Sarah drog med mig hem efter skolan och så ringde vi lite folk och planerade för kvällen, ska förmodligen ut med några lite senare. Så sarah drog hem för ett tag sen för att fixa lite grejer och så ska vi träffas senare ikväll. Har oxå lite bilder från dagen men dom skickar hon till mig nu, sålänge får ni en bild på mig & melina som är tagen för någon dag sen, och snart ska ni även få lite roliga filmer.. Haha pussssssssssen


åh gud vad söt jag är asså, fast nej. Bjuder stort


och juste... När sarah fick skura golvet i matsalen häromdagen, HAHAHA ja dör


Kommentarer
Postat av: ffellee

varför fick hon skura golvet :D?

2010-06-05 @ 10:24:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0