Regn regn regn...

Det här jävla vädret gör mig galen! Alltid när man känner för att gå ut kommer alltid det här vädret emellan... Det är fan sommarlov det ska inte behöva regna =) Sen är jag oxå sur för att jag kom på att jag glömde min mobil laddare hos mamma och den orkar jag inte hämta nu för hon bor för långt bort och sen är min mobil död. Jo men aa precis det jag mår bäst av :/ Men som tur är finns Sarah till min räddning så jag får låna hennes gamla tills imorgon, tack älskling HAHA det räddade min dag♥ Nu ska jag käka lite och prova få tag på Rebecka, sega sak. Puss


Kommentarer
Postat av: browne

har dagens fråga på min blogg :) skriv vad du tycker :)

2010-06-18 @ 19:58:08
URL: http://elisabethbrowne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0