Oupsi

Vill börja med att säga FÖRLÅT FÖRLÅT FÖRLÅT att jag inte bloggat! Men drog till Sarah igår och sen dess har jag inte hunnit... På kvällen så skulle vi se på bio så vi drog till sergel, skulle se på beck men den hann precis börja så vi fick se på en annan som gick tio minuter efter, jag blev verkligen sur.. aja. Den hette ''yount in revolt'' någonting sånt, vi ba ehm va är det här? Men sen när den börja så var den skit bra, HAHA så våran humor..Sen drog vi hem, och i farsta strand träffade vi Clarence & Anton och dom följde med hos nästan hela vägen hem, gulligt! När vi kom hem åt vi och sen somnade vi... Idag drar Sarah till sitt land och ska vara borta nio dagar så vi sa farväl, åh :( Och nu är jag hemma och tar det bara lite lugnt, härligt. Vad har ni själva gjort?

Någon här som har sett den? Rekomenderas! Haha..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0