My hair

Skulle verkligen vilja göra något med mitt hår, har tröttnat på att jag bara plattar det och låter det vara, det ser så tråkigt ut... Skulle lixom vilja göra en förändring, inte färga. Men kanske klippa mig lite & så. Jag har ju väldigt slitet hår i luggen och topparna som ni kanske inte visste... Om ni skulle se nära hade ni sett. Nu i mitten av sommaren vill jag inte klippa så att det ska vara för kort. Men kanske i augusti eller något funderar jag på att köpa löshår (Det ska se fint ut & sitta bra inte fjortisaktigt) Det skulle ju vara ngt, mitt hår kommer bli dubbelt så långt och tjockt =) Sen kanske fixa luggen. Vad tycker ni?



Haha sorry nu lägger jag visst in en bild på Miley igen.. Sånt som hennes hår skulle jag verkligen vilja ha, det är skit snyggt när det är sådär fina lockar... Hennes hår fast mörkare, skit snyggt ju :)


Kommentarer
Postat av: Roxana

Hej! Du skulle passa med uppklippt hair, och med lugg :) elr snelugg:D

pusss o kram

2010-06-22 @ 19:20:45
URL: http://rpas.blogg.se/
Postat av: my elfstrand

hennes hår är riiiiktigt jävla snyggt asså! :D

2010-06-23 @ 00:36:55
URL: http://elfstrands.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0