Lite smått om mina dagar

Oj hur blev det med att jag skulle blogga massa inlägg? Det gick inte så bra som jag hade tänkt.. Men det är sommarlov och jag har fan inte tid att sitta och blogga massa inlägg, eller ibland. Men inte alltid, ehm ah. Förlåt. Men kan berätta litekortfattat om mina dagar.

Torsdags: Jag och Melina drog ut och träffade Markus, Daniel & Jesper. Var med dom ett tag sen blev det lite ''knas'' så vi tog bussen hem, inte så lyckat... Men ja jag sov hos henne och vi somna ganska tidigt.

Fredags: Jag drog hem ett tag sen så träffade jag Sarah & Lisa och vi sov hos Sarah, vi hade bara en ''tjejkväll'' åt godis kollade på film och sådära. Mysigt!

Idag: På kvällen drog jag & Sarah och solade och sen till mig och fixade oss lite. Sen frågade Ida om vi ville komma till henne så visst, vi drog dit. Där var Elli, Viktor, Clarence, Jakob, Vidar & Ida. Det var trevligt, vi kollade Hannah montana the movie, haha. Och hade roligt sen drog vi ut och självklart när viktor ska skjusa mig i någon vagn han hittar ute så ramlar jag av och får ett skrapsår på magen! Aj =( Iaf, vi kom hem för ett tag sen jag & sarah och jag ska sova här igen. Helt slut asså, här får ni lite bilder!



Sarah Elli & Jag, Love you guys!♥


Jag & Viktor


.....och sen välter den, HAHAHA


Clarence, Elli & Jakob


Jakob, Vidar & Ida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0