Igår hände en rolig sak!

Igår stog Jag Melina & Sarah i kassan inne på ohio. Sarah ska köpa en klänning så kommer det en tant som är helt lila, asså lila väska, lila hår, lila tröja, kjol och ja hela rubbet. Sen mitt i allt kommer hon och köper en ful blå, verkligen blå väska! Så kollar Melina ditåt och ''råkar'' börja as garva! Sen självklart börjar vi oxå det..

Då hugger hon till, HAHA! Hon kollar på Melina skit surt, sen på mig, sen på Sarah och så säger hon! Ni borde gå i skolan lära er kultur, respekt! Ni borde ha respekt! Sa hon typ och uttalade det fett konstigt (hon var utlänskt) så typ morrade hon hahahaha, då höll vi typ på att kissa på oss. Sen börja hon prata om att vi skulle börja på circus och grejer, han i kassan gömde sig bakom kassaapparaten och skrattade han med.. Sen går den galna tanten ut och kollar på smycken och vi ville oxå kolla där i skyltfönstret så jag ställer mig brevid henne och kollar överallt där hon är, hon ser mig och är lugn. Hahahaha sen kommer Melina och tanten blänger värsta blicken åt henne och typ hugger till! Så jävla kul! jag dooooog... Haha skit läskig. Här ser ni den lila tanten lite, om ni ser henne i stan.. Akta er asså haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0