Har tråkigt så...

..Svarar på frågestunden nu!

vad menar du med ditt långa inlägg? Asså vart ska du åka? :/
Svar: Förstår att det kanske var lite svårt att förstå, men jag ska åka till portugal sen får vi se vad som händer....

kan inte du ha en läsarträff?
faworitfärg?
Svar: Jo det kan jag försöka ordna! Hm.. Rosa & vit tror jag =)

känner du folk från botkyrka ?
vad är det bästa du vet med Sarah Carlsten?
skulle du kunna vara tsm med en väldigt fulkille ?
brukar du snacka skit bakom folks ryggar ?
Det var allt hoppas du kan svara på frågorna :D :* ♥
Svar: Nope, vet inte. Haha kanske utseendet är viktigt ;) Nej det brukar jag inte.

bor du i lägenhet eller villa? bor du med din pappa eller mamma? :)
Svar: Jag bor i en villa med min pappa, inte bara min pappa dåra men ni fattar.

Hur lång är du & hur mycket väger du ?
Var bor du ?
Om det var en ganska ful kille, men du älskade hans personlighet och sånt, skulle du kunna vara tillsammans med han då ? :) <3
Svar: Det var ett tag sen jag mätte mig men senast va jag 157,5 så nu kanske 158. Jag väger 43 kg. Bor i trångsund. Hm.. Ja kanske, eller asså utseendet är ganska viktigt för mig.

kan man lägga till dig på facebook? :D
Svar: Accepterar bara dom jag vet vilka det är eller känner!

favorit mat? :)
favorit färg? hahaha lite konstiga frågor.. men:)
Svar: Haha tacos tror jag! Och färg rosa & vit. Haha nejdå alltid kul när man frågar ngt annorlunda :)

favoritlåt ?
ungefär hur många läsare har du per dag ?
Hur tycer du en vän ska vara ?
Hur länge har du bloggat?
vad är det bästa med att blogga ?
Svar: Oj många.. Men billionare kanske. Har oftast runt 400 - 500. Tycker att en vän ska bry sig, snäll & inte snacka skit eller sprida rykten! Har bloggat i lite mer än ett år, det bästa är att man alltid kan skriva av sig eller något när man känner för det!

vilka är dina bästavänner?
oskuld?
Har du någon kille ?
när fyller du år?
varöfr började du blogga ?
vad är det bästa du vet ?
Svar: Har många, men såklart dom som står mig närmast. Nej jag har ingen kille, fyller år den 26 december. Började blogga för jag brukade läsa massa bloggar och ville oxå prova på =) Det bästa jag vet är att vara med mina bästavänner!

är du helsvensk?
Svar: Nope

Vilken blogg är din favorit blogg som du kollar på varge dag ?!..
Svar: Läser faktiskt ganska många bloggar men om man ska säga vilka jag läser dagligen så är det nog Dessies, paows, Sarahs & Nevines.

vilka bloggar läser du dagligen?
Svar: Läs ovanför =)

varför tar du aldrig kort med din kamera? -.-
vad är det med din mun?
Svar: För att min kamera ska lagas. Jag gör ingenting med min mun!?

Hur många unika besökare har du per dag? ;)
Svar: Runt 400 - 500

hejhej fin blogg :D<3
1. Eru helsvensk ?
2. Oskuld ?
3. Favvo fotbollsspelare ?
4. Favvo artist ?
Hoppas du svarar på allt :)<3
Svar: Nej jag är inte helsvensk, oj haha.. Brukar inte kolla på fotboll men ronaldo är sjukt snygg! Favvo artist, Brukar inte tänka på artisten direkt men fergie är fett bra :)

är sarah C tillsammans med Marcus ? :oooooo
Svar: Japp

Om en tjej va osams med en av dina kompisar, men hon har aldrig gjort dej något,och du har inge emot henne bara din kompis. Skulle du kunna bli kompis med henne då ??
Svar: Ja det skulle jag kunna

har dy haft sex?
haru fått mens?
vikt och längd?
kan inte du vissa hur du sminkar dig och vad du har för smink?
jätte glad för svar!
älskar din blogg den är bäst<3
Svar: - Väger 43 och är 157 eller 158 lång, jo visst det kan jag fast i ett annat inlägg!

har du något syskon?
hur många besökare har du ungefär varje dag?
Svar: En lillebror, lillasyster & en storasyster. Runt 400 - 500

Har du en pojkvän?
Gillar du någon just nu?
Hur fixar du ditt hår?
Vilken klädbutik shoppar du mest ifrån?
Svar: Nej det har jag inte =) Nope. Jag plattar bara mitt hår, helst på veromoda, h&m & gina typ!

tycker du att ditt liv e perfekt?
va e ditt rekord me unika besökare?
har du piercing nånstans, förutom öronen om du ens har där också?
tacksam för svar(:
Svar: Nej jag kan inte säga att det är perfekt. Hm, när dessie länkade mig så blev det runt 1500. Nej bara öronen!


Kommentarer
Postat av: Anonym

varför länkade dessie dig?

2010-06-27 @ 16:31:15
Postat av: hanna

Varför svarade du på alla frågor utom om du var oskuld ? ;o<33

Ska du börja i nian nu ? Och, vet du vilket gymnasium ( stavning?) du ska börja i ? :)

Dom här frågorna är inte till frågestunden men kan du ha en ny frågestund typ NUU !! :D

2010-06-28 @ 13:26:43
Postat av: Anonym

hon kanske inte vill att alla ska veta det det är ju liksom privat om hon är oskuld eller inte? du känner ju inte henne så varför bry -.-

2010-06-29 @ 13:44:13
Postat av: Amandusemmy

Wow Pete, what an amazing new site you have now; great therapy and loads to contemplate. Thanks for building my new art/design site - can not wait to see the end result.

2011-11-04 @ 08:51:23
URL: http://amandusemmy.blogstie.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0