*gapskratt*

Hello babys! Idag hare varit en lugn dag, fick tillbaka min bild sak och fick VG :D aaaaah så jävla glad :') Haha och sen vid lunchen vet ni vad som hände då? ASSÅ HAHAHHAH det var någon kille som börja kasta mat på mig melina & sarah så vi sa till sarah ba släng det här mjölkglaset på han, hon ba aa visst. Vi ba right asså du kommer aldrig göra det tro mig! Vet ni vad hon gör?.... jo självklart häller hon det på honom men missar liiiite, så blev lärarna arga och sa att hon behövde torka upp. Haha så fick hon gå till köket och sen kom hon ut med en stor fet skurmopp och städade matsalen, hahahahhaha vi har nog aldrig skrattat så mycket trillade fan av stolen :p aa iaf och nu är jag hemma, måste skriva klart min so, har hemskrivning till torsdag - sen är jag fri! Ska även sköta sarahs blogg lite medans hon är i turkiet =) Saknar dig älskling!!!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

son är väl till imorgon ?! :O <3333

2010-06-01 @ 18:16:23
Postat av: joanna (a)

söt bild ♥

2010-06-03 @ 22:04:23
URL: http://joannaerikson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0