Vilken härlig dag, nanana

Dagen idag har vart chillpilllllllll, mötte elin & hennes kompis rebecka och sen kevin och några, ehm aaa sarahs normala vänner? Sen gick jag och sarah till barnkarusellerna och låtsades som om vi va 5 år på nytt, de va nice :)))))) lite blickar här o var annars funkade det. Kom hem svin hungrig hade inte ätit på hela dagen så det va underbart (y) har snackat med dennis typ hela kvällen & nu med lite andra. WHAT A LIFE :')

Börjar bli trött tror jag ska lägga mig i min säng och ssssussa snart, dissa alla på msn som jag snackar med (SORRY) kollar på täcket just nu, äh det ser fan härligt ut, upp tidigt imorgon NI VET, vi hörs då aaaaaaaaight?
Godnatt sötungar ♥




Kommentarer
Postat av: Anonym

har det hänt något mellan dig och sarah tjulander? :s

2010-07-19 @ 16:26:10
Postat av: Anonym

din blogg är inte lika kul längre... booring

2010-07-19 @ 18:42:12
Postat av: olivia

hej du och sarah är så söta. allstå seriöst nu. ni skulle kunna vara tvillingar för ni är så lika

2010-07-19 @ 20:09:44
URL: http://baraolivias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0