Varför är jag så dålig?

Har verkligen inte alltid tid att uppdatera på morgonen, menmen det är sånt ni får leva med... Tror ändå inte det är så många som sitter inne på sommarlovet en varm sommardag och läser bloggar. Eller?

Igåååår natt somnade jag och sarah.. eller oj förlåt, vi somnade på morgonen. Klockan sex, LYCKAT. låg och stekte framför eva & adam och hannah montana the movie, underbart (y) sen somnade vi och vakna tio..... hur fan orkar jag? hur fan? haha men vi kom ut runt tolv iaf, mötte robin & liam och drog till tc sen till grönan. vi var där chiiillade och ja, mötte romina, becka, shiva, rasmus, calle och hans kompisar och tusen andra... Hm ja nu ligger jag i sängen och snackar med världens finaste.

Hur har eran dag varit? Bra hoppas jag!


Jag och Sarah i kärlekstunneln, nuutte då :')


HAHA vi körde singstar....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0