Vad gör vi? Nu kör vi

HEJ SÖTIZAR! Fick en kommentar om att min blogg inte är lika kul längre, och joo jag håller faktiskt med dig :))) Men det är ju som jag sa, sommarlov & grejer. Orkar inte ''engarera'' mig så mycket eller vad det heter, stavning?

Iaaaaf, vaknade klockan elva och det första jag ser är ett sms från rebecca ''vi ska mötas tolv'' blev inte sådäär jätte glad och ringde henne och sa att hon skulle komma till mig ist, så hon kom hit sen runt ett mötte vi sarah på tåget drog vidare till grönan (vilket är lite tråkigt ibland är mest där för väldigt socialt umänge ni vet? hehe) Vi var där och sen träffade vi ett par italienare, haha såååååå sköna (y) sen mötte vi Mina & emma sen kom rasmus, trevligttrevligt :) Kom hem för ett tag sen helt död i mina fötter, bilder och kanske någon film får ni om ett tag, ska försöka blogga nu för er skull! Okej?????? Kyss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0