Svensk sommar

Hej blooggisz! När jag äntligen kom ut så visar det sig att det regnar, blev inte så glad då... Så vände in igen och frågade pappa om han kunde skjutsa mig till stationen, och det gjorde han då blev jag lyycklig haha :))) Sen tog jag tåget till tc och köpte en piercing på sådär 5 minuter, kände mig lite småmobbad som gick runt ensam. Sen tog jag bussen från sergel till grönan och mötte Rasmus & Mina. Var inte sådär jätte roligt att gå runt där när det börja ösa, men sen drog Rasmus och jag och Mina körde jetline (har ju hört att den går snabbare om det regnar h3h3h3) och det gjorde den, viktig information jag vet :D

kom hem för ett tag sen, fan att vi missa sean banan HAHA :(( men aa det har vart iskallt idag frysit rumpan av mig så nu ligger jag med myyskläder och ba njuter av livet, så skönt att va inne på kvällen när man hör regnet! Aja, nu blir bara inlägget längre och läääääängre. Här får ni två vackra bilder från idag ist.

kände att jag inte hade någon fotodag idag och därmed ville jag knappast visa ansiktet på någon bild........... japp.



Ä l s k a r  d i g ♥

Kommentarer
Postat av: lalabeck

fin blogg:D

2010-07-24 @ 22:56:15
URL: http://llalabeck.blogg.se/
Postat av: Anonym

varför skulle du köpp PIERCING?

2010-07-25 @ 00:57:22
Postat av: Anonym

till överläppen :)

2010-07-25 @ 01:07:21
Postat av: Anonym

Det är kul med Gröna Lund. =)

2010-07-26 @ 00:16:41
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0