Hemskt väder...

Godmorgon på er! Ja.. Vart ska jag börja..? Natten var ju hemsk.

Först somande jag runt två tiden och allting var lugnt, sen så vaknade jag runt kvart över tre av att det åska blixtra och regna.. Åskan lät lika högt som det var en jordbävning, regnet var så mycket så jag trodde det skulle bli översvämming och blixten lös igenom mitt fönster. Har nog inte vart så rädd på länge.. Och saken är den att jag var helt ensam oxå, utan någon kompis lixom :( Så tack och lov räddade Marcus & Liam mig genom att smsa med mig tills det sluta, tack! Slutade vid typ halv 5 någon gång då kunde jag äntligen sova...

Vaknade för en halvtimme sen och ska snart äta frukost sen hade jag tänkt kolla på en film, det spöregnar idag så sålänge det gör det finns det inte en chans att jag sätter min fot utanför huset..


Kommentarer
Postat av: Josephine

sv: hehe okej :P jag driver mitt eget hunddagis :) gillar du hundar ?

2010-07-29 @ 16:29:11
URL: http://stjupid.blogg.se/
Postat av: amanda

hehe det var precis samma här! :o blev skit rädd när de dundra så mycket trode värden håll på att gå under när jag vakna :p

2010-07-29 @ 17:09:07
URL: http://amandamandaf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0