ÄNTLIGEN NY DESIGN!

Tack så mycket för designen sofia skitfin! Vad tycker ni? Den här eller den andra?

________________________________________________________________________________

Igår hände det en sak med Sarah, så idag åkte hon till vårdcentralen och hon kanske inte får flyga hem för det hände någonting med hennes öga som inte är bra om man flyger.. Men hon säger att hon kommer flyga iaf, om hon inte gör så kommer jag dö, jag vill inte vänta en vecka till =( Åh hoppas! Har iaf legat ute och solat ett tag och det är skitvarmt faktiskt! Så nu ska jag äta någonting, och förmodligen fixa mig lite.


Kommentarer
Postat av: Anonym

hiss

2010-07-09 @ 13:34:40
Postat av: sämst blogg

diss

2010-07-09 @ 14:26:25
Postat av: Anonym

jätte fin! men skulle inte du typ till portugal med sarah eller har ni redan varit där :O ?

2010-07-09 @ 15:13:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0