''älskar & hatar'' ;)


Facebook - Vilken liten nörd jag är, men jag älskar verkligen att bara sätta mig framför facebook efter typ en lång jobbig dag, bara ta det lugnt lixom och kolla runt hehe, någon som håller med mig?

Converse på sommaren - Det kan bli lite varmt men det skiter jag i ;) Så snyggt att ha ett par jeans shorts, bruna ben och vita converse till!

När man får sms av någon man tycker om - det är ju hur härligt som helst. När man ser att man har ett sms så står det att det just är från den personen man ville ha det ifrån. Fattar ni vad jag menar? Sen fall det inte är den personen blir man besviken, men när man väl får det blir man så glad :)



Jag hatar verkligen att jag har blivit sjuk! På sommarlovet dessutom, när solen skiner. Jag hade inte brytt mig så mycket om det va minus grader ute och snöstorm, men nu!? Det suger...

När man missar bussen/tåget.. Hatar att stå och vänta tjugo minuter på nästa när man var så nära att hinna, då blir det verkligen jobbigt, speciellt om man har bråttom..

Sen har jag faktiskt ingenting mer att dissa =) Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0