Vill bara ha helg igen!

Hej på er! =D

Gud vad helgen har gått snabbt.. Känns som om det var fredag nyss. Men det är söndag så imorgon är det skola, tummen ner.. Usch, usch, usch! Aja. I helgen blev det ändrade planer, inte det jag skrev att vi skulle göra några inlägg längre ner. I fredags åkte vi bara hem till mig & chillade lite. Kollade film och så. Sen i lördags så åkte vi och köpte nya skor till mig, ni ska få bild sen, såååå fina (!) Hehe.. Sen drog vi hem och fixade oss & åkte till trångsund och det tog typ tre timmar. Vi gick av i huddinge och hade nyss missat bussen så vi fick stå och vänta en timme på nästa buss. Som tur var så fanns 7 eleven nära så vi gick in dit och värme oss lite haha. Aja träffade Markus & Daniel. Gick hem till Markus och kollade film och såntdära. Jag och Sarah har blivit proffs på nhl 10 måste jag säga oxå, oh yeah ;) Gick aldrig på golden night i lördags, pallade helt enkelt inte åka till vallentuna och så skulle det bara vara småbarn där typ. Så det blev som det blev!

Idag har inte hänt så mkt, sov kanske två timmar inatt så är skit trött. Somnade runt åtta på morgonen och vaknade elva, lyckat.. Så idag ska jag plugga en massa, duscha & ta hand om mig själv. Blev tyvärr inga bilder i helgen heller som jag lovade, men det får ni stå ut med :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0