Usch.

Har nyss duschat och sitter och snackar med lite söta människor på msn ;D!
Mitt internet cpar verkligen hela tiden.. vet inte vad det är för fel.. Så om det inte skulle bli någon uppdatering imorgon så vet ni varför! Blir G-A-L-E-N! Alltid är det uppochner i bloggen..


Fick oxå någon kommentar om att jag var fjortis och att jag inte vågade vara mig själv för att jag hade ''mycket smink'' och fjällis. Säger bara en sak - låt mig ha så mkt smink jag vill och låt mig ha min fjällis om jag nu vill det, det är ju då är jag mig själv ;)! Jag låtsas inte vara någon som jag inte är, bara så omoget att kommentera och inte ens skriva sitt egna namn! Du som skrev att du bara ville säga vad du tyckte och att man skulle va sig själv och våga vara det. Du kan väl åtminstonde skriva ditt namn istället för att vara anonym? För du själv verkar inte stå för vad du tycker eftersom att du inte skriver ditt namn. Sorligt.


Acceptera mig för den jag är eller dra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0