Tråkig dag!

Hej bloggen!

Tråkig dag idag, inget speciellt har hänt för det är onsdag. Och vad händer då lixom? Plus att det finns en person som är så dum i huvudet så jag bara vill döda henne ;)! Och sen är det snöstorm.. Jag och Sarah var ute ett tag och kunde knappast kolla rakt fram för att det snöade så mycket i våra ansikten, usch säger jag bara! Vill ha sommar så man kan va ute och göra saker hela tiden, men det är väl bara att stå ut nån månad till ;D! Allt blir så mycket roligare på sommaren.. och det finns så mycket mer att göra! Aja är inne i värmen nu iaf så det är skönt.. Vet inte vad som händer lite senare men jag måste verkligen ta tag i skolan säger min lärare, hade sånt här mentorssamtal idag med min lärare och vi kom fram till att jag inte får ha mobilen på lektionen och måste lägga mig tidigare än elva. Right ofta jag skulle klara det-.- Jajaja viktigt för er att veta, ska nog sluta babbla nu.

Vad ska ni själva göra idag..?


Har ingen roligare bild just nu...


Kommentarer
Postat av: t a v a '

du har en bra blogg :)

2010-01-27 @ 17:27:45
URL: http://ttavas.blogg.se/
Postat av: Ida ||

är du hel svensk? om inte vilket land är du mer ifrån?

puss & kram

2010-01-27 @ 19:13:20
URL: http://idaheimburger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0