Svar på lite frågor innan jag somnar.



Varför har du en stor mun ? :)
puss ;)

Svar: Jadu haha själv tkr jag inte jag har så stor mun, menmen hellre det en världens minsta :)

Är du hel svensk? Om inte vilket land kommer du mer ifrån?
Svar: Nej det är jag inte, min pappa är från portugal, typ på gränsen till spanien.

Vad heter den låten? :)
Svar: 2 pac hit em up. På youtube iaf !



den heter du var så underbar tror jag?? men iaf det var inte det jag skulle fråga utan, vad har du på läpparna?? det var rätt så snyggt :D
Svar: Om det var bilden på mina läppar några inlägg längre ner så var det i sommras, hade typ rosa läppstift då. IBLAND men aldrig nu. hahah :)

fin design :) gjort den själv?
Svar: För tusende gången,... jag har inte gjort min design själv & jag gör inte designer till folk heller. Nu vet ni!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0