Sunday

Godmorgon! Vaknade för tjugo minuter sen, Gosh jag vaknar bara senare och senare för varje dag, inte bra för skolan börjar på fredag.. kanske borde lägga mig tidigare? Aja, Har bara legat och dragit mig och tänkt på vad jag ska göra idag, det är söndag *suuuck* Sarah frågade om jag ville hänga med till farsta, men jag vene om jag orkar åka dit. Känns som jag vart där varje dag och igår när vi var där så var allting stängt? Lyckat..

Känner att jag har lite ont i huvuvet oxå så vi får se hur det blir med det. Får se om jag ens kommer upp ur sängen haha! Jo klart jag gör tänker inte lega här hela dagen.... Nu ska jag äta frukost och försöka piggna till mig lite - det behövs verkligen.. Puss


Haha bild från igår, sweet


Kommentarer
Postat av: Anonym

är du helt svensk?

2010-01-03 @ 18:54:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0