Sover hemma istället :)

Kom in för kanske 50 minuter sen eller ngt, har duschat & ska snart smörja in mig med brun utan sol som alltid. Men först så passar jag på att skriva ett inlägg just for you ! :)

Jag drog till sarah och vi typ snackade om en massa saker.. jag berättade om lite saker som hade hänt och så, det var skönt! Sen så kollade vi på massa gamla videos från typ sexan & femman. Herregud säger jag bara.. blää. Haha efter det så tog vi en massa bilder och hade bara allmänt roligt! Bilderna är på sarahs data och hennes internet funkar inte så kan tyvärr inte visa dom, (massa driv bilder hehe..) Som ni kanske förstår så har vi inte gjort något speciellt idag, det är söndag och vi har bara tagit det lugnt. Skönt det.
Juste får inte glömma bort att jag ska gästblogga i hennes blogg nu oxå för att hennes internet funkar inte, stackaren. hörs snart!


Kommentarer
Postat av: Anonym

bra blogg hjärtat <33

2010-01-03 @ 23:08:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0