Skola imorgon!

Hej sötnosar!

Har vart en lång dag känns det som, har gått så mkt så jag har ont i benet haha! Började med att jag och sarah gick hem till viktor, där var liam & calle oxå.. Vi var bara där och hade det lite kul och sådära haha sen ville dom gå ut och åka pulka, wooooho-.- åkte bara ett tag sen var blev det för kallt, hehe jag hatar verkligen snö, hatar att åka pulka och skridskor och sånt som man gör på vintern haha..
Så vi gick in igen runt tre fyra tiden skulle viktor och calle på träning så jag och sarah drog hem till mig snabbt men orkade verkligen inte sitta inne! Så vi tog bussen till farsta för att åka dit och fika.. lite mysigt sådära. Träffade även Hanna, Jesper, Anton & gabriel där. Och sen på bussen träffade vi Lisa. Känns som vi träffar alla från klassen sista dagen :o? Ska faktiskt bli skönt att träffa alla imorgon.. :)

Aja sen skulle sarah hem så jag följde med henne till busshållsplatsen och gick i den här kylan! Blev tyvärr knappast några bilder idag för vi orkade inte gå runt och fota med kameran. Puss!



Viktor bebis :)<3 bild från tisdags eller ngt.


Kommentarer
Postat av: Anonym

vart firade du nyår? :) jätte gullig blogg

2010-01-08 @ 12:05:13
URL: http://moreofsamras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0