Oh yeah

Kom nyss hem till dadi och va inte det innan, så nu kan jag uppdatera igen som vanligt, skönt det!

Idag efter skolan drog jag, Sarah, Robin, David, Liam & Viktor till farsta. Var bara med David och Robin ett tag för sen skulle dom sticka, så var det bara vi fyra kvar. Gick runt och kollade i lite affärer och så, det var mysigt! Hittade inte så mkt, bara två småsaker från gina (Bild nedan) Efter vi hade köpt våra saker drog jag & sarah hem till henne och var där ett tag sen hämtade pappa mig och nu sitter jag här, har nyss städat mitt rum lite för det såg ut som jag vet inte vad.. hehe!

Igår hände inte så mycket var med Calle, Liam, Viktor & sarah då oxå. Vi ''åkte pulka'' haha ;D! Har världens roligaste film men den gick inte att ladda in just nu så ni får väl den någon annan dag-.- Aja här får ni en bild så länge på det jag köpte idag!


Båda sakerna är från gina :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0