Nytt år, ny start, ny marilyn!

Hello sweeties!

Förlåt att jag inte har skrivit, men har inte haft tid! Igår var det ju nyår, nu är det 2010! Gosh vad tiden går fort.. jag och sarah räknade minuterna igår tills klockan var tolv! Bara vi som tyckte det var sorligt att 2009 var slut, ja vi är lite onormala ;) Men det var kul igår, mycket folk och sådära. Bara lite rädd för raketerna.. trodde typ att dom skulle smällas i mitt bakhuvve eller något?
Mitt i natten ringde vi massa folk och sa gott nytt år, det var ju mysigt! Hehe och idag har vi inte gjort så mycket, har huvudvärk från igår.. men det går nog över snart hoppas jag!

Här är lite bilder, har inte så många och man ser knappast något men ändå ni får film sen! Puss


Vet inte vart röken kom ifrån? :o




HAHAHHA smutsig jacka..




Gissa vem som gick in på vår blogg klockan tre på natten ;) ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0