My day!

Hej sötisar!

Runt ett tiden så drog jag ner till ishallen och mötte viktor och liam, sarah kom efter typ en halvtimme för hon hade tydligen missat bussen-.- egentligen skulle jag & sarah oxå åka skridskor men en viss marilyn vägra så vi kollade lite när dom åkte och visade sina ''talanger'' haha ;)! Efter ett tag blev det så kallt så alla vi stack hem till viktor och var där, gjorde inget speciellt faktiskt. Måste bara säga att viktors hund är sötast! Naw!

Ja.. sen skulle viktor äta och åka på träning så han följde mig liam & sarah en bit sen gick vi tre ner till centrum, han skulle ta bussen hem. Så jag och sarah gick hem till mig och nu sitter vi här, hon sitter och skriver till folk från min mobil och jag är inne på facebook & blogg, haha visst låter det kul :p?
här har ni lite bilder från idag!


Viktor sitter och fryser (a)


Liam visar sina talanger hahah :'d


Viktors söta hund och jag :)


Liam och viktor haha :)


här får du hämnden viktor ;) såå söt :)


Någon gräslig bild på mig-.-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0