Min dag!

Hej på er!

Idag har det inte hänt något speciellt typ, skola som vanligt. Vaknade klockan sex och fixade mig sen drog jag och mötte upp sarah vid expen. Sen hade jag hemkunskap och vi skulle typ göra någon raggmunk? Euw haha.. så jag melina & julia fuskade lite så det blev gott iaf hehe tog inge potatis eller vad det var ;) Sen var det bara vanliga lektioner..

Efter skolan stannade jag kvar med becka litet tag och väntade på sarah för hon var på mentorstid. Så sen kom viktor, calle & liam och sist sarah, då drog becka och vi fyra var ett tag.. Hände lite saker, eller ja jag var lite deppig.. Mm sen Träffade vi melina på stationen och måste bara tacka henne för att hon alltid finns där, du är en sån fin vän gumman ;$! Och nu kom jag nyss hem och ska plugga lite tror jag, har läxförhör på matte och no på fredag, inte kul.. Och ska till mamma imorgon till onsdag för har inte vart hos henne på skitlänge, får se om jag bloggar då, beror på om internet funkar där :)! Hörs snart kisses'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0