Mår lite bättre nu..

Nu är jag på lite bättre humör sötnosar, så skriver lite granna..

Orkar inte berätta allting men måste säga att jag mest är besviken, riktigt besviken på en person. Fattar faktiskt inte hur man kan bete sig så, konstigt. Var så arg idag så jag nästan höll på att spricka! Därför har jag inte bloggat.. Men som sagt, det är bättre nu!
Sitter och kollar lite på tv och ska snart gå och duscha, Har varit en lugn kväll, inte orkat göra så mycket. Hatar måndagar, hehe. Men det gör väl alla?

Påtal om det, jag och sarah funderar på att åka på kryssing i helgen, skit kul ju ;D! Vi har ju aldrig varit på kryssing tillsammans.. så det funderar vi på :)!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0