Lite svar.



Vadå ingen mascara? Haha fjortis om du tycker du hade lite mascara ?
Svar: Ehm jag har ganska så mörka ögonfransar så ja jag hade lite mascara :)

fin design :) gjort den själv ?
Svar: Tack! Nej inte själv, :) skulle aldrig kunna göra så bra haha :o

Varför är du aldrig med Sarah T längre? :O<33
Svar: Vet inte.... :/

tror jag ska göra det! :) andvänder du löshår?<33
Svar: Nej det gör jag inte :)

hejhej! Jätte fin och söt blogg :) <3 !
Men kan inte du och sarah kanske göra ett videoinlägg ?
Svar: Hej på dig ! Och tack så mkt :) jo det kanske vi skulle kunna fixa ;)

Kommentarer
Postat av: aida

förlåt marilyn men din blogg är inte såbra som jag trodde för du svarar ju aldrig på mina frågor, kan jag få svar på den här frågan så kommer jag att läsa o komentera din blogg nästan varje dag.

vem träffade du i rågsved förutom sarah, på nyår?

tacksam för SVAR:)

kram

2010-01-25 @ 17:39:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0