Inlägg om absolut ingenting?

Sitter här och väntar tills klockan typ har gått två timmar, för ja vill träffa min baby sarah! :d känns som fem år sen vi träffades, men det var igår. fattar ni då hur tajta vi är hahah ? :o klarar oss inte utan varandra, heh hon är på bio nu, ser typ avatar.. den verkar väl sisådär enligt mig :')
Hon & jag ska kanske på bio i helgen, hon vill se twilight som verkligen inte jag vill, verkar så deppigt lixom. jag vill se alvin & gänget 2, ja vet jag är en liten tönt.. men dom är fett söta :$

Aja känner att jag bara babblar om allt och inget nu så ska nog sluta innan det här inlägget blir ännu konstigare... pusssssar


Kommentarer
Postat av: Cajsa

Hej Marilyn!

Efter alla snälla kommentarer som du får vet du säkert redan att din blogg är superbra!

Fast jag vill ändå säga att den är så himla intressant och du skriver jättebra!

Kram

2010-01-06 @ 17:38:16
URL: http://calajsis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0