Happyface

BEBISAR HUR MÅR NI? :d

Själv är faktiskt humöret på topp, vet inte varför känner bara så ibland! Längtar faktiskt till imorgon oxå, fråga inte varför för jag har själv ingen aning :o! Hm.. vet inte riktigt vad jag ska skriva, för gör typ ingenting just nu haha.. Sitter och snackar med lite människor på facebook och har nyss smörjt in mig med brun utan sol och ska sova om ett tag, viktigt för er att veta va ? :) Har ångest oxå för jag har ingen kamera nu och det menas bildbrist i bloggen.. inte bra.


I really love you mellis :) <3
 ojojoj här är det riktigt gamla bilder :o


Kommentarer
Postat av: Anonym

är du ihop med calle ?

2010-01-12 @ 22:11:42
Postat av: Anonym

älskar dig med!<3

2010-01-14 @ 20:01:04
Postat av: Melina

älskar dig med gumman! <3

2010-01-14 @ 20:01:44
URL: http://melinagillgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0