frågor och svar :D

Kanske ska ha frågestund snart :) ?

__________________________________________________________________________________

Vart kommer skorna ifrån som sarah har på sig? :)
Svar: har fått den frågan tusen gånger, och det är faktiskt mina skor hehe.. nej men vi har likadana och ni får väl lista ut vart dom kommer ifrån för jag har sagt det förut, :)

hejhej vill bara säga att din blogg är världens bästa blogg och jag läser den hela tiden!! och din blogg borde få tillochmed känna pengar för så bra är den och du har jätte gulligt ansikte pusshej<33
Svar: åh vad gullig du är, tack så mkt! Sånt här vill jag höra mer av =) puss!

Vart har du köpt din fjällis? :)
Svar: NK inne i stan :)


Kommentarer
Postat av: B R O W N E

hur mycket kostade din fjällis ? :)

2010-01-06 @ 12:57:57
URL: http://elisabethanniebrowne.blogg.se/
Postat av: Världens bästa Sarah! :] ♥

jag skrev fel .. -.- <33

2010-01-06 @ 13:04:56
URL: http://shms.blogg.se/
Postat av: Anonym

du e så söööt

2010-01-06 @ 13:50:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0