Älskar att få massa frågor!

Hej:)! ehm vart hittar du alla dom där låtarna. har samma musiksmak som dej men hittar aldrig nya -.- .. kar (a) <3
Svar: Hej på dig! Jag kollar faktiskt bara runt lite, men om du söker på ''best house music'' eller något sånt så kommer du hitta massor av såna låtar, puss!

hej :) är du tsm med den där calle ? puss
Svar: Nej det är jag inte hehe ;)

Vad brukar du andvända på läpparna? Idomin eller något..?
Svar: NEJ VERKLIGEN INTE IDOMIN :o! Men ibland när jag tar foundation tar jag litelite på läpparna bara så att dom inte ska lysa så mkt rosa eller se så röda ut, haha på mig gör dom det och jag gillar det inte ;)

vart firade du nyår? :) jätte söt blogg
svar: Jag firade med sarah i rågsved hette det =)

Gud hur gör du dina bilder så fina ? :o
Vilken kamera andvänder du ? :)
har sagt det förut, säger det igen - me <3 din blogg :)

Svar: Jag gör mina bilder i picasa oftast, :p har inte photoshop så .. och tar alltid kort med sarahs kamera för är med henne i stort sett varje dag, men snart ska min egna funka :) aw vad söt du e , puss på dig !

har du färgat håret ngn gång, tacksam för svar
Svar: Nej jag har aldrig färgat håret, inte tonat heller. men vill ha lite ljusare =)

Kommentarer
Postat av: aida

omg.... jag kommer oxå från rågsved, vem firade du med i rågsved, var det ngn speciell som ni träffa i rågsved, haha Aa... jag vet jag babblar mkt men jag bodde i rågsved förra året men nu har jag flyttat till trångsund, jag går i edboskolan. det skulle vara roligt om du skrev ngt svar till mig i bloggen. skiiiitt fin blogg <3

kram

2010-01-13 @ 08:24:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0