6 år nu, mer ska det bli!

I början på lovet var bara jag & sarah ungefär två gånger på en vecka. Nästan ingenting alls mot vad vi brukar vara! Nu är vi nästan varje dag igen och allting är som det ska :)
Det jag vill komma fram till är att ni som klagar om att vi två är varje dag och lalala.. Nu säger jag inte alla utan vissa.

Ni kan bara D-R-A.. :) Vi vet att vi kommer hålla ihop föralltid! Med vissa personer säger man bara det utan att hålla det. Men det är faktiskt sant.. så sant det kan bli, det kommer alltid vara sarah och marilyn. Är helt säker på att vi kommer hålla ihop tills döden skiljer oss åt, eller inte ens det. Ingenting kan skilja oss åt.. Du är den enda som jag kan berätta exakt allt för, och den enda som jag verkligen kan vara mig själv med. Utan dig vet jag inte vad jag hade gjort. Du gör mitt liv värt att leva.

VÄRLDENS BÄSTA VÄN, SARAH CARLSTEN! ♥









Gamla bilder, men jag älskar dig lika mkt då som nu!


Kommentarer
Postat av: Världens bästa Sarah! :] ♥

naw! :) <3

Ja mer ska det bli, hela livet om inte mer ! <3

2010-01-05 @ 10:50:09
URL: http://shms.blogg.se/
Postat av: Anonym

har du färgat håret ngn gång, tacksam för svar

2010-01-06 @ 19:17:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0