Tisdag

Hej bloggen!

Tisdag idag och dagen har faktiskt varit helt okej :) Inget speciellt hände i skolan bara att det har varit lite små pinsamt av vissa anledningar haha :$! Efter skolan drog jag, Ida & kim hem till Ida. Hon skulle typ bara hämta pengar.. sen så tog vi bussen till farsta och var där ett tag, jag köpte bara ett diadem typ haha, asså behövde det för klarar verkligen inte av min lugg.. måste göra någonting av mitt hår, och det är snart!
Aja.. vi var där i kanske en timme eller ngt iaf sen skulle Ida hem till sig eller någonstans typ så jag & kim tåg tuben till gullmars för hon skulle hem.
Då ringde jag lollo och nu sitter jag hemma hos henne, ska hem om ett tag och typ plugga.

Puss!


Sarah, Jag & Becka idag <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0