Onsdag

Förlåt att jag inte skrev mer igår men orkade helt enkelt inte, jag duschade, gick och la mig & smsade lite, sen somnade jag på direkten, rätt så tidigt faktiskt! Men var verkligen sjukt trött!

I alla fall, dagen idag har vart helt okej. Bara en vanlig skoldag helt enkelt, efter skolan skulle jag och sarah vara med viktor och liam men det blev inte så. Plus att det var värsta snöstromen.. så vi orkade inte vara ute. Så vi gick hem till mig istället och har varit här ett tag nu. Inte gjort så mycket faktiskt =)
Sarah kanske ska sova här ikväll, det var längesen! Aja får se vad som händer, gosh klockan är redan halv sex, tiden går verkligen snabbt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0