Oh yeah

Hej igen ♥

Nu känns mitt huvud lite bättre i alla fall! Känner mig rutten för jag har legat hemma och ''degat'' hela dagen, inte speciellt kul. Men vad ska man göra när det är -20 grader ute? Sarah smsade mig nyss och frågade om jag ville sova hos henne. Vi har ju samma prao och isf kunde hennes pappa köra oss dit imorgon så slipper vi ta bussen.. Men jag får se hur det blir med det. Vill duscha och grejer först, Så ska göra det nu!
Bjuder på en bild från skolan för ett tag sen på mig & söta lilla Kim i bakgrunden. Puss på er!


Kommentarer
Postat av: kim

vadå ja e liten :) haha e större än dig? (; <3

2010-02-22 @ 19:24:56
Postat av: f

vart har du köpt tröjan ? sjukt fin blogg :)

2010-02-22 @ 23:38:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0