Oh yeah

Hej sötnosar! 

Förlåt att jag inte har skrivit så mycket men har inte kunnat uppdatera ;)! Sitter hemma hos mig nu och ska snart tillbaka till Nevine, var där nyss och vi var mest hemma hos henne och chillade och såntdära =) Sen kom vi på världens sjukaste grej att jag skulle följa med henne till hennes skola imorgon och vara där hela dagen med henne, sjuuukt pinsamt kommer det bli! Så ah.. Snackade nyss med henne i telefon och ska snart gå till centrum och ta tåget sen sover jag där. Lovar oxå en massa bilder, håll ut ;D! Kisses
_______________________________________________________________________________________

Har verkligen saknat dig twinie, känns som vi är tillbaka nu. Precis som förut. Du är min andra halva, du lyser upp min värld!



Skit gamla bilder!
Men jag älskar dig lika mycket då som nu ♥

Kommentarer
Postat av: Mina <3

frågestund på bloggen :) <33

2010-02-12 @ 13:44:16
URL: http://miiinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0