Nevine shawky

Vet inte riktigt vad jag ska säga, det finns så mkt jag vill säga men så lite ord jag får fram... hur ska jag någonsin kunna tacka dig? för allt du har gjort för mig, du har ställt upp för mig när jag mådde som sämst och verkligen stöttat mig till hundra. När jag bara har kännt att världen känns skit så har du funnits där, Kan verkligen snacka med dig om allt och inget. Visst det har vart tider vi bråkat, när jag inte ens själv vet vad vi har bråkat om! vi har bråkat om ingenting.. Det var oxå en tid när vi var som tajtas, kommer ihåg när det var du och jag varje dag. Glömmer aldrig första gången jag träffa dig, första gången vi var. Vi gick och mötte varandra vid mossen, där stog hon. Världens finaste tjej, med ett leende som en sol! så fin, så underbar. Jag var så glad att ha dig, kunde inte sluta le. När vi skratta och va så kände det som att tiden stannade. Vi var fortfarande lite blyga för varandra i början men det gjorde ingenting. Vi blev tajtare och tajtare för varje dag som gick... Men en dag hände något, något som ingen fatta. Vi slutade va, sågs inte på flera månader, snackade bara ibland på msn & pea.. Vad hände egentligen? Jag mådde så dåligt när jag inte hade dig vid min sida, alltid kände så tomt och meningslöst. Jag var inte hel mer. Sen träffades vi några gånger då & då igen. Men ingenting blev som förut.. Jag kommer aldrig sluta kämpa för oss nevine, vi sa föralltid sen första gången vi träffades och jag lovar att jag ska hålla det, ska aldrig släppa det löftet. Vad som än händer ska inget komma emellan oss igen. Jag är inte hel utan dig tvilling. Du var den som lös upp min dag och jag vill aldrig att du ska sluta göra det.. Du får mig att må så bra.. Du är allt för mig!

Det jag nu vill komma fram till är att du är en av dom mest underbara personerna jag har träffat i hela mitt liv, du har verkligen visat mig vad äkta vänskap är. Saknar verkligen allt vi hade, ska kämpa för att få det tillbaka. Jag älskar dig tvilling & jag kommer aldrig någonsin släppa dig! Det jag säger är äkta.. tvillingar föralltid.

Du lyser upp min värld, vi är så j*vla lika, vi är som gjorda för varandra, varför gled vi isär..? vad hände?


Kommentarer
Postat av: aida

faaan vad lika ni är, vem är vem egentligen?????

:D <33

2010-02-07 @ 20:39:10
URL: http://aidaat.blogg.se/
Postat av: Tora <3

Vad fina ni är på bilderna<33 :)

2010-02-09 @ 14:48:46
URL: http://torany.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0