Love u

Hej bloggen! Idag hade jag och sarah prao som sagt... Jag vaknade klockan sex och fixade mig. Blev klar runt sju och då drog jag till skogås och träffade Nevine skit snabbt! Sen tog jag bussen & Sarah gick på vid sig. Så gick vi till våran prao, när vi kom till huddinge centrum gick vi åt fel håll, lyckat. Så vi kom lite försent, pinsamt sådära men ah.. Det var helt okej! Bättre än jag trodde, vi var typ i köket och lagade mat och så. HAHA aja fick sluta en halvtimme tidigare så det var niiiice. När vi sluta så drog vi till skolan och hälsade på alla, sen va vi med viktor och några ett tag och sen följde Sarah med mig hem och vi åt lite. Sen gick jag med henne till bussen halva vägen och nu sitter jag i mitt rum framför datan & är helt slut! Det var min dag i detaljer =)

Hur har eran dag varit? ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0