Hemma idag!

Godmorgon! ♥

Idag är det måndag och jag skulle ju som sagt praoa, men det blev inte så. För det första är det många bussar som är inställda, för det andra är det hur många minusgrader som helst.. Och för det tredje så går det knappast inte att gå ut genom dörren för att det är så mycket snö :o, så jag bestämde mig för att va hemma idag! På ett sätt är det ganska bra eftersom att jag kan passa på att plugga, har skit mycket läxor som jag måste göra klart tills skolan börjar och orkar aldrig göra dom på helgerna så då kan jag ju passa på nu ;D! Lovar oxå att blogga en massa idag för jag att jag ska ju ändå bara vara hemma, bra för er va?
Hörs snart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0