Hello sweeties ♥

Hej på er!

Kom hem för ett tag sen.
Idag slutade vi ganska tidigt som vanligt, halv två. Då drog jag och Sarah till farsta och kollade lite sen skulle hon hem så jag tog tunnelbanan till stan och träffa Ida, kim & Lollo. Kim va vid maria torget och lilla jag hittade inte dit från farsta centrum, hon ba ''gå av vid gullmars plan och byt'' självklart skulle det va fel så fick stå där i kylan, wooho (y) aja kom fram till slut och vi va i stan ett tag men sen orkade vi inte va kvar. Så vi drog till skogås och sen drog Ida & Lollo hem och jag och Kim åkte till farsta igen, köpte lite småsaker. Typ en tröja, byxor, puder & underkläder. 

Har inte så mycket mer att berätta, Ska iaf duscha nu så vi hörs efter sötnosar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0