Hej :)

Hej på er!

Skolan idag var väl bra.. Idag på idrotten så skulle vi dansa, vi va inte i östra utan man behövde åka till stockholms södra och typ gå femton år innan man var framme.. Stan är verkligen slaskigt, euw :o mina skor jag köpte är redan helt svarta typ .. :( haha när vi var där så var det typ två konstiga lärare, en kille & en tjej. Dom skulle typ lära oss dansa 40 tals dans? Jo men det är ju oxå riktigt nödvändigt tycker vi. Ehm, hade typ inte några riktiga lektioner idag heller, asså alla våra torsdagar är verkligen skit konstiga! Slutade fyra idag oxå, inte kul!

Sitter hemma hos lollo nu så bloggar mer när jag kommer hem, och här får ni tre bilder från today :)


Lollo & jag :)


jag & ida :)


<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0