Hej cuties!

Såg ni vad Nevine skrev för gulligt? Aw jag har världens sötaste twini! Hon är bäst. Hon får mig må bra, alltid du och jag♥ Älskar dig!

Hej förresten! Sov hos Sarah igår, vi hade det skit kul.. Kollade film, tjockade oss, snackade med massa människor och sådära. Somnade ganska sent, runt fyra. Vaknade tolv, då kollade vi på en till film och käka frukost. Sen börja jag fixa mig och skulle hem till Nevine. Men det tog typ en halvtimme för tågen var inställda pga av det här dåliga vädret.. Så jag fick stå och vänta på bussen i typ en halvtimme,:o Usch har nog aldrig frysit så mycket om fötterna.. Iaf, sen kom jag hit och har vart här ett tag. Nevine är och äter nu så jag passar på att skriva lite :)! Om ett tag kanske vi ska ut, Får se vad som händer. Hihi nu hör jag henne komma så ska nog sluta skriva nu och va lite social, Hörs när jag kommit hem!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0