Har inte kunnat blogga!

Hej bloggen ;)!

Har försökt att blogga hela kvällen men det har inte funkat.. Blogg.se har inte gått att spara inläggen och så har det inte funkat att ladda in bilder heller! Skit jobbigt, hatar när det blir så. Har det bara vart det för mig eller alla andra med..?
Kom hem runt åtta - nio tiden. Vi gick aldrig ut för det var för kallt, så vi stannade bara inne och hade det trevligt :), sen så ringde Robin och vi snackade med honom om lite saker. Sen gjorde vi oxå massa sjuka videos och tog lite bilder som ni får någon annan dag!

Imorgon är det prao igen, är ganska taggad faktiskt.. Eller alltså det känns helt okej att det är en ny vecka. Bara en vecka kvar på praoen och sen är det sportlov och sen börjar ju skolan. Jaja orkar inte blogga mer nu för klockan är snart halv ett och jag ska upp halv sju, lyckat! Vi får höras imorgon helt enkelt när jag är lite piggare för mina ögon håller på att slocka.. Nu blev det här inlägget ganska långt oxå men det är ju bara bra ;D! Dröm sött & Godnatt cuties!


Tiden går så snabbt, ett halvår redan, Känns som om det var igår vi träffade varandra första gången på mossen.. Glömmer aldrig.. Jag älskar dig!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0